Vásárlás menete

  1. A Webáruház elsősorban informatikai, számítástechnikai és egyéb elektronikai termékek, és azokhoz kapcsolódó szolgáltatásokat forgalmaz.
  2. Minden vásárlás regisztrációhoz kötött, mely a Webáruház jobboldali menüsorában érhető el. A regisztráció során szükség lesz egy felhasználónévre, egy aktív e-mail címre és egy jelszóra. Ezen adatok megadása után a Vásárló az e-mailcímére kap egy aktivációs linket, amelyre rákattintva válik a regisztrációja aktívvá. Ezt követően a megadott felhasználónévvel és jelszóval lehet bejelentkezni a Webáruházba és megkezdhető a vásárlás. A Belépés menü szintén az weblap jobboldali menüpontjában érhető el.
  3. Belépés után a weblap jobb oldalán megjelenik a Látogató saját bevásárlókosara, amellyel a böngésző bezárásáig, ill. kijelentkezésig folyamatosan nyomon követhető a vásárlás állapota. Információt ad a kosárban levő termékek mennyiségéről és értékéről.  A terméklap alján található "Kosárba" gombra kattintva kezdeményezhető a kiválasztott áru vásárlása. A kosárba vételezés után folytatható a vásárlás. A termék mennyisége tetszés szerint átírható, megváltoztatható. Az alapértelmezés szerint a Szolgáltató 1 db-ot kínál fel. Ha a termék nem szerepelt eddig a kosárban - belekerül - egyéb esetben a megadott mennyiség hozzáadódik a kosárban található mennyiséghez. A „Bevásárló kosaram” gombra kattintva részletes lista jelenik meg a kosár tartalmáról. Lehetőség van a mennyiség frissítésére, ill. törölhetőek is az egyes termékek.  Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú termék tehető a kosarába. A böngészés befejezése után a "bevásárló kosaram" oldalon a "Pénztár" gombra kattintással küldhető el a megrendelés. Amennyiben első vásárlóról van szó, akkor további információk megadására lesz szükség. A kért adatok megadása után még szükséges, hogy a Vásárló elfogadja a vásárlási és használati feltételeket, amelyet az űrlap alján található kis négyzet kipipálásával végezhet el. Ezt követően jelenik meg a részletes Pénztár ablak, ahol visszaellenőrizhető a kosár állapota és a regisztráció során megadott adatok. Ha változás történt, lehetőség van az adatok aktualizálására. A Szolgáltatónak csak az aktív, rendszeresen (legalább naponta egyszer) olvasott e-mailcímet, valamint a napközben bármikor elérhető telefonszámot áll módjában elfogadni. Az Ügyfélszolgálat ugyanis általában e-mailen, a futárszolgálat pedig telefonon keresztül értesíti a Vásárlót a megrendeléssel, vásárlással, kézbesítéssel kapcsolatban. A nem aktív elérhetőségekből eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Ezt követően a Tovább gomb megnyomásával a szállítási módok oldal válik elérhetővé.
  4. Webáruházunkban két féle módon vásárolhat. Személyes átvétellel, ill. házhozszállítással. A futárszolgálattal történő házhozszállításról részletes leírás a Szállítási feltételek menüpontban található. A megfelelő opció kiválasztása után jelenik meg a „Rendelés feladása” modul, ahol a Vásárló még egyszer áttekintheti és ellenőrizheti az adatok helyességét, ill. ha különleges kérése vagy információja van, a megjegyzés menüben ezt is megadhatja. Ezt követően a „Rendelés jóváhagyása” gomb megnyomásával válik aktívvá a rendelés, amelyről egy értesítő üzenetet is kap a Vásárló a korábban megadott e-mail címére. Az elküldött e-mail üzenetben ezen kívül szerepel még egy Rendelés megtekintő link, amelyre rákattintva mindig naprakész információt talál a vásárló megrendelésének státuszáról.
  5. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban a Szolgáltatónak bármilyen kérdése lenne az ügyfélszolgálati munkatárs a megadott telefonszámon megkeresi a Vásárlót.
  6. Rendelés feladása történhet telefonon és e-mail útján is. Ebben az esetben a Webáruház „Kapcsolat” menüpontjában megtalálható elérhetőségeken van lehetősége a Vásárlónak rendelését leadni a Szolgáltató részére.
  7. A kiszállításra kerülő termékekről tételes számla kerül kiállításra.
  8. A Webáruházban leadott megrendelések feldolgozása munkanapokon történik.
  9. Amennyiben a Vásárló úgy dönt, hogy megrendeli a Webáruházon keresztül az adott terméket, szolgáltatást, úgy a Szolgáltató vállalja a termékek 2-5 napon belül történő kiszállítását. Szolgáltatások megrendelése esetén a vállalási idő határozatlan idejű, mivel nagymértékben függ olyan külső tényezőktől, mint pl. hiánycikk külföldről történő beszerzése.
  10. A Webáruházon keresztül leadott megrendeléseket a Vásárló módosíthatja az áruátvétel előtti időpontot megelőzően 48 (negyvennyolc) órával. Ebben az esetben minden megrendelés új megrendelésnek minősül, amely növelheti a kiszállítási időtartamot. A megrendelés módosítása történhet személyesen, e-mailen, faxon és telefonon keresztül. A kért módosításról a Szolgáltató egy visszaigazoló e-mailt küld, amelyben tájékoztatja a Vásárlót az újabb várható kiszállítási időről is. Amennyiben a megrendelt termék már átadásra került a futárszolgálat részére, úgy a megrendelés már nem módosítható.
  11. A termékek, szolgáltatások teljesítését követően a lezárt megrendelésekről a Vásárló csak személyazonosságát hitelt érdemlő bizonyítása után kaphat tájékoztatást a Szolgáltató részéről. 
 

APC Smart-UPS SC 620VA 230V

APC Smart-UPS SC 620VA 230V
52 000 Ft
41 600 Ft
Megtakarítás: 20.00%


Canyon NS4 notebook hűtő

Canyon NS4 notebook hűtő
5 500 Ft